close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתיחת בטן – לא לנשים בלבד!

מערכת שורשיא חשוון, תשפא29/10/2020

האם הליכים למתיחת הבטן מיועדים רק לנשים, או שגם גברים יכולים ליהנות מהם? ואילו אפשרויות יש בכלל? כל התשובות – בהמשך!

תגיות:

על מתיחת בטן באופן כללי

לפני שנעסוק בשאלה למי הליך זה מתאים, חשוב להבין מהו בכלל. אם כן, מדובר על הליך כירורגי, אותו ניתן לבצע בשלוש דרכים אפשריות, עליהן נרחיב בהמשך. כעיקרון, ההליך מתבצע תחת הרדמה מלאה ובמהלכו מוציאים עודפים של שומן ועור ומהדקים את שרירי דופן הבטן במטרה ליצור מראה מוצק ויפה יותר שלה.

הביקוש הנשי

די ברור ומובן למה הליכים אלו מאוד מבוקשים בקרב נשים. הרי נשים עוברות בחייהן הריונות ולידות, המשפיעים משמעותית על הצורה והמראה של הבטן. זאת, בנוסף לסיבות אחרות כדוגמת גנטיקה וכדומה.

למעשה, נשים רבות מגיעות לביצוע ההליך מהר מאוד לאחר תום תקופת ההריונות והלידות שלהן במטרה להחזיר עד כמה שניתן את צורת הגוף המוכרת להן מלפני ההריונות והלידות.

הביקוש הגברי

אז נכון, שגברים לא עוברים הריונות ולידות. אבל אין ספק, שבעשורים האחרונים המודעות לאסתטיקה גברית עלתה משמעותית והיא רק הולכת ועולה עוד ועוד עם חלוף השנים. היות שכך, גם גברים רבים מחפשים את הדרכים הטובות והמהירות ביותר לחזור למראה יותר אסתטי, מוצק ומושך, בעיקר כשהם מביטים בעצמם במראה, אבל גם כשהם יוצאים מהבית ורוצים להיראות טוב יותר בבגדיהם.

סוגי הניתוחים האפשריים

היות שלאנשים שונים מבנה שונה של גוף ולכן – צרכים שונים, ישנם סוגים שונים של ניתוחי מתיחת בטן. הסוג הראשון הוא מתיחת הבטן הקלאסית והמשמעות שלו היא מתיחה הן של הבטן התחתונה והן של הבטן העליונה ובנוסף גם הידוק של שרירי דופן הבטן. הסוג השני נקרא מתיחה אורכית והוא מבוצע על מרכז הבטן, כשהמטרה היא ליצור קו מותן יפה יפה יותר. הסוג השלישי הוא הניתוח המינורי ביותר ומכאן שמו – מיני מתיחה. משמעותו של ניתוח זה היא מתיחה של הבטן התחתונה וללא הידוק של שרירי דופן הבטן.

שילוב עם שאיבת שומן

כעיקרון, ההליכים השונים של מתיחת בטן נועדו לעצב את הבטן, בעיקר לאחר הרזיה דרסטית. אבל מה קורה במקרים, נפוצים למדי, בהם יש עדיין מצבורים גדולים של שומן ולצד זאת – רצון בבטן מתוחה? התשובה האולטימטיבית למצב כזה היא שילוב של ניתוח למתיחת בטן עם שאיבת שומן. כך ניתן להגיע למראה הרצוי ביתר קלות ומהירות בעזרת שני ניתוחים, המשלימים האחד את השני ומתבצעים בו זמנית.

לסיכום

ככל שחולפות השנים וגברים הופכים למודעים יותר לאסתטיקה האישית שלהם, כך עולה הביקוש של ניתוחי מתיחת בטן בקרב גברים. כאשר מתקבלת ההחלטה לבצע את הניתוח, זהו הזמן לבצע פגישה מקדימה עם המנתח ולקבל החלטה איזה הליך הוא המתאים ביותר עבור המנותח ולבחון את האפשרות לבצע גם שאיבת שומן באותה ההזדמנות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה